Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
1. Що потрібно зробити користувачеві? Зв'язатися з менеджером і пояснити причину повернення. 2. Які умови повернення? Якщо повернення з вини Покупця (наприклад, не вгадали розмір) доставка за рахунок Покупця. Якщо шлюб - доставку оплачує Магазин. 3. Як довго з моменту покупки приймаються запити про повернення? 14 днів. 4. Коли покупцеві будуть повернуті кошти? Кошти повертаються на карту або телефонний номер Покупця в день отримання повернення, після його огляду.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.